Reklamační řád
Tento reklamační řád je vystaven společností Suprafeeds s.r.o., se sídlem Jirkovská 444, 431 41 Údlice, IČO: 17232988, DIČ: CZ17232988, e-mail: info@suprafeeds.cz, (dále jen „Prodávající“). Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) z prodeje zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.suprafeeds.cz . Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem číslo: 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele v platném znění. V případě zakoupení zboží v rámci on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.suprafeeds.cz se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku. Kupující uplatňuje reklamaci elektronicky. Pro vyřízení každé reklamace je zapotřebí vyplnit a odeslat reklamační list na e-mail: info@suprafeeds.cz . Formulář ke stažení naleznete zde. Po převzetí doručené zásilky je kupujícímu doporučeno vždy zboží zkontrolovat, a to neprodleně bez zbytečného odkladu. V případě zjištění vady a dalších případných nesrovnalostí spojených s obsahem doručené zásilky, je nutno, aby kupující co nejdříve tyto skutečnosti oznámil elektronicky na e-mail: info@suprafeeds.cz (a to nejlépe společně s přiloženými fotografiemi doručené zásilky). V případě reklamace vadného zboží, je kupující povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu ihned poté, co zjistí, že je zboží vadné. Kupující je povinen zaslat reklamované zboží na adresu společnosti Suprafeeds s.r.o., se sídlem Jirkovská 444, 431 41 Údlice, a to na svoje vlastní náklady. Zboží je nutno řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Kupující je spolu s reklamovaným zbožím povinen v zásilce dodat vytištěný a vyplněný reklamační list, kde budou uvedeny kontaktní údaje kupujícího, číslo objednávky zboží, specifikace vad zboží a specifikace práv, která chce kupující v souvislosti s reklamací zboží uplatnit. V případě poškození reklamované zásilky při přepravě na adresu společnosti Suprafeeds s.r.o. vzhledem k nedostatečnému zabalení zboží kupujícím, si prodávající vyhrazuje právo takovouto zásilku nepřijmout, nebo požadovat po kupujícím náhradu za vzniklé škody. Lhůta pro uplatnění reklamace zboží začíná běžet od data vystavení daňového dokladu prodávajícím. U spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z vad do půl roku od data vystavení daňového dokladu prodávajícím. V souvislosti s vyřízením reklamace vadného zboží prozkoumá prodávající reklamační list a rovněž prohlédne reklamované zboží odeslané kupujícím. V tomto případě buď: O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, a rovněž o způsobu vyřízení reklamace, bude prodávající kupujícího informovat e-mailem– reklamačním protokolem. Storno objednávky zboží ze strany kupujícího může být provedeno telefonicky, na tel. +420 602 826 021, nebo e-mailem: info@suprafeeds.cz . Stornovat objednávku zboží lze až do chvíle, než bude prodávajícím potvrzeno e-mailem odeslání objednaného zboží na uvedenou dodací adresu kupujícího. Storno objednávky ze strany prodávajícího může být provedeno v případě opakovaného nepřevzetí zásilky zboží kupujícím. Při stornu objednávky vždy prodávající o této skutečnosti kupujícího informuje. Odstoupení od kupní smlouvy je v souladu s platnými zákony a právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu má kupující ve lhůtě 14 dnů od převzetí objednaného zboží. V této lhůtě je kupující povinen odeslat prodávajícímu prostřednictvím e-mailu odstoupení od kupní smlouvy. Následně je nutno na vlastní náklady odeslat zakoupené zboží na adresu společnosti Suprafeeds s.r.o., se sídlem Jirkovská 444, 431 41 Údlice, IČO: 17232988, DIČ: CZ17232988. Odstoupení od kupní smlouvy může být prodávajícím zamítnuto v případě, že:Reklamační řád
I. Úvodní ustanovení
II. Rozsah práv, podmínky a způsob uplatnění reklamace
V případě převzetí poškozené zásilky doručené přepravní službou je kupujícímu doporučeno nepřebírat od této přepravní služby poškozenou zásilku a neprodleně nás kontaktovat na e-mail: info@suprafeeds.cz /tel. +420 602 826 021. Pokud bude poškozená zásilka kupujícím i přesto převzata, bude k následné reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou. Kupujícímu se doporučuje pořídit fotodokumentaci doručené zásilky a nejlépe uchovat i poškozený obal.III. Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace
Prodávající rozhodne o reklamaci zboží ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace zboží je vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.IV. Storno objednávky a odstoupení od kupní smlouvy
Storno objednávky ze strany prodávajícího může být provedeno i bez udání důvodu, ovšem za předpokladu, že bude kupující o této skutečnosti vždy informován.